INDONESIA!!

8 juli 2015 - Heeg, Nederland

Nu kan ik weer met het cliché beginnen om onder mijn bananenboom te gaan staan en te vertellen dat ik over een paar dagen onder zo’n zelfde boom zal staan maar dan aan de andere kant van de wereld, namelijk in Bali, maar zo begin ik deze keer niet.

Deze reis zal dan ook anders worden dan mijn vorige avontuur in Fiji, al zal ik wel met Alessandra en Senga reizen. Deze keer niks georganiseerd en geen duiken met meer dan vijftig bullsharks. Het zien van een whale shark, die ongeveer twaalf meter lang kan worden, staat wel op het programma.

In het kort het plan: een reis van Denpansar, de hoofdstad van Bali, naar Singapore in zeven weken om van alles en nog wat te doen en te zien. Even om een beeld te creëren, dat is langs Bali, Java en Sumatra. Later meer over deze eilanden in mijn blog, want deze keer zal ik ook zo af en toe een verhaaltje op deze blog schrijven. Ik ga het regelmatig proberen bij te houden, maar ik beloof niks.

Morgen zal het zo ver zijn, dan vlieg ik van Amsterdam naar Denpasar via Kuala Lumpur in vierentwintig uur om dan vrijdag zes uur ’s avonds op het vliegveld van Denpasar te staan. Een nachtje in een homestay te slapen om vervolgens met de boot naar Nusa Lembogan te gaan. Op Nusa Lembogan gaan we eerst een weekje surfen. Yhee, de surfskills gaan weer verbeterd worden!! Vervolgens gaan we echt met de reis beginnen!

Ik heb er weer zin in!!

1. Oma jos:
    8 juli 2015
    Wat een mooie voornemens bij een prachtige reis.
    Gaan jullie nu met drie of vier op avontuur?
    Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen
  2. Fleur:
    9 juli 2015
    Hoi minne, siebrand en faye gaan ook surfen, maar dan op Mallorca. Grappig!
  3. Fleur:
    9 juli 2015
    Hoi minne, siebrand en faye gaan ook surfen, maar dan op Mallorca. Grappig!